2013. május 12., vasárnap

Ajtódísz cica kedvelőknek

Előző bejegyzésemben mutatott  táblácska elkészítését írom most le.

Felhasznált anyagok:
  • Fa lap (12x18cm)
  • Akril festékek
  • Porpasztell kréta
  • Tegola hozzávalók (kerítés, szárított zöld növény)
  • Szilikon forma
  • gipsz, hímzőcérna, hobbiragasztó
Először a díszeket készítettem el.
A kerítés elemet fűrészeltem, megcsiszoltam, lefestettem tejeskávé színű festékkel, majd összemaszatoltam barna pasztell krétával.
 Gyurmához való szilikon formát használtam a cicák és a tál elkészítéshez. No, meg gipszet. :))
A fa alapot is megcsiszoltam és lefestettem egész világos kékre.A díszek miatt került a szöveg oda, ahol van, hiszen mindennek el kellett férnie.
Akasztó felszögelés után jöhetett a díszítő elemek felragasztása. Szárított növényből füvet is ragasztottam rá,
és napocskát, és virágokat is. :))

Ilyen lett:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...