2014. november 27., csütörtök

Újra itt ...

Bizony-bizony régen jelentkeztem. Már 7 hónapja. Annyi minden történt ez alatt idő alatt, hogy egy könyvet tudnék írni róla. De nem fogok! :))
Az egyik legfontosabb, hogy májusban véget ért az iskolám, amit még tavaly kezdtem el. Csoporttársaimmal csak pislogtunk milyen gyorsan eltelt a 9 hónap. Júliusban egy 1 hetes közös táborozáson vettünk részt. Reggeltől estig kézműveskedtünk; szőttünk-fontunk, nemezeltünk, fúrtunk-faragtunk + fincsi puliszkát ettünk. Fantasztikus volt. Augusztus elejére elkészültem a záródolgozattal. A címe mi más lehetne, mint Én és a nemez. Szeptember 18-án elérkezett a nagy nap, a vizsga. Két elméleti és két gyakorlati jegy átlaga adta a végeredményt. Az enyém mindkettő ötös lett. 
Azóta folyik a munka, új időszámítás vette kezdetét az életemben.
Most pedig szeretném bemutatni csoporttársaimat. Öt csodálatos embert. Nagyon örülök, hogy megismerhettem őket.
Felső sor: Eszter, Réka, Ildi, Juli
Alsó sor: Alíz és én

Néhány fotó a vizsgamunkáimról:



2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...