2013. március 3., vasárnap

Miért is az új blog?


Már egy ideje érlelődött bennem a gondolat, hogy kellene nékem egy új blog. Van már ugyan egy, a szappanos-kencés blogom és nagyon szeretem, de mindig gondban voltam, ha valamilyen blogos játékra jelentkeztem vagy játékban vettem részt. Hiszen én nem csak natúr kozmetikumokkal foglalkozom és fura lett volna feltenni két szappan közé egy, szintén általam készített sámlit.
Ezzel a bloggal most ez is megoldódik. Sőt! Ide feltehetek leírásokat, ötleteket, fotókat, mindent, amit szeretek vagy tetszik. És... bízom benne, hogy mást is érdekelni fog. Remélem sok látogatóm lesz, talán követőm is, mert azért magamnak nem szeretnék blogot vezetni.
Azt már most tudom, hogy hosszú irományokra nem lesz időm, de ígérem igyekszem.

Köszönöm, hogy erre jártál és elolvastad ezt a kis szösszenetet.
Szívesen látlak máskor is!

Kriszti alias Kismaccs





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...